Ophalen en brengen van goederen

Behalve bijzondere items kopen, kunt u ze ook inbrengen bij Emmaus West-Friesland.

Gaat u verhuizen, zit u met iemands inboedel of heeft u met andere reden spullen over? Wij zorgen ervoor dat ze goed terecht komen. U kunt spullen inbrengen als de winkel geopend is en op dinsdag tussen 9.00 en 16.30 uur. Meubels en andere grote artikelen of partijen kunnen we ook bij u ophalen. Wij beschikken overigens niet over opslagruimte.
U kunt een afspraak maken via 0229-243366.

Liever niet
Sommige artikelen hebben we liever niet in onze winkel, omdat we hebben ervaren dat ze niet worden verkocht.
- Donkereikenhouten meubels
- vloerkleden
- TV-kasten
- Televisies (de beeldbuizen)
- Kapotte artikelen

Twijfelt u over de geschiktheid van uw artikelen, bel ons dan even.